WING 150 je vhodný především
pro vytlačování tekutin z autocisteren a podobně.
HORI WING jsou japonské spolehlivé kompresory určené pro denní tvrdou práci se schopností pracovat mnoho hodin s minimálním nárokem na údržbu.
Všechny kompresory WING pracují na principu jednoduchého křídla, které jim umožňuje pracovat v nízkých otáčkách (500 - 1000). Tím je zaručena jejich dlouhá životnost a nízká hlučnost.
O vynikající kvalitě kompresorů HORI WING svědčí i 3 letá záruka, která je poskytována společností HORI ENGINEERING CO., LTD.
Další výhodou kompresorů WING je, že produkují poměrně chladný vzduch, nenáročnost údržby a hlavně zajímavá cena, která z nich činí velmi atraktivní řešení.
Introducing Wing Compressor an oil-free compressor for pneumatic bulk trailers Since 1950, Hori Engineering Co., Ltd. has engaged in design and manufacture of lightweight and compact oil-free compressors to be loaded on pneumatic bulk trailers for cement, PVC, liquids and others.
Our unique compressors, named Wing Compressors, have a mechanism and function which are completely different from those of conventional reciprocating type compressors.
Their unequalled performance and excellent capabilites have brought about a big reputation and a high market share for our company. Features include:
Applications for the Wing Compressos include cement powder, fly ash, PVC powder, iron oxide, calcium carbonate, potassium carbonate, feed, flour, rice, granulated sugar, glass powder, paint powder, urea, silica, sand, soda lime, active carbon, coke powder and carbon black.
Motor-driven and engine-driven stationary type compressors are also available.
When the crankshaft is driven, the rotor (4) provides a rigtward and leftward rocking motion in figure.
With the rotor (4) being turned counterclockwise, the suction valve plate (A) is closed and the suction valve plate (B) is opened, the air being introduced into the cylinder (3) trought the suction valve plate (B).
This results in the air in the cylinder (3) being compressed, which causes the discharge valve plate (C) to be opened, the air being discharged into the outlet pipe.
During this process, the discharge valve plate (D) is kept closed.
When the rotor (4) is turned clockwise, the respective valve plates make a reverse operation. Thus, each one revolution of the crankshaft provides suction and discharge two times.
Autodoprava Řehák s.r.o.
Zámecká 294, 411 12 Čížkovice
Česká republika
Tel: +420 416 538 380
Fax: +420 416 538 368
Email: dispecink@autorehak.cz